Sabtu, 26 September 2009

~~ EPPY BESHDAY ~~



Erm..blOg tuk kali nie aku tujukan khas tuk some1....
Some1 yang special dalam life aku wat mase dan ketika nie...sape?..dier tahu saper dier~ :)


Dia...
Leyh wat aku senyum..ketawa..atau dalam erti kata lain...leyh wat aku eppy~ J
Leyh wat aku sedeyh dan nanes~
Slalunyer akan ader biler aku perlukan dier~
Agak paham aku~
Ada tahap kesabaran yang tggi tuk melayan aku yg agak banyak songeh~ <>

Aku...
Beruntung cOz dapat tau siape dier...THE REAL OF HIM yang xbanyak org tau...
Cuber tuk paham dier...cuber wat yang terbaek...
Akan perlukan dier slagi dier perlukan aku~

Sempena beshday dier ari nie...xbanyak yang aku dpt buat...xde yg spesel
Ini jea yang termampu...
Juz...wanna say thanks 2 him 4 being my Love...n everything..!
Lazly...eppy beshday musyukK...Love U~


WITH Love...kyraDhearty

Tiada ulasan:

Catat Ulasan