Ahad, 2 September 2012

MY OLD FREN

ehem2....
arie nie laju jea jari jemari aku neyh tekan key board tuk update blog neyh yg dh sekian lama terabai....bukannye xnak update juz biaselah bila MALAS dh menguasai dri... =)

so...ape yg menyebabkan aku rajin sgt arie nie tuk update blog neyh? ahaaa~
sbb aku eppy sgt kowt arie nie...juz terima satuh pangilan dr dier...dh buat mood aku eppy tuk satuh hari nie...ermmmm...sape "DIER" tuh...?

DIER
#kawan aku mse skolah dlu....ske brangan dak nie...nak masuk AF...time tuh AF kire HOT gle ah...kitorang pown form 3 mse tuh...still muda remaja...15 taon~ =)
#ahli kumpulan kitorang ader lima orang termasuk aku...dier,fairus,nad n fetty...
#dier mmg ader bakat smulajadi...antara kitorang 5 org...dier ah suare paling ngetop skalik...dats y klu g karok...dier sorang jea yg nyanyi...alalalalala~
#selain tuh...igt lg...dier ske ajuk artis...wat suara ning baizura...den blakon cm julia hana dlm citer sembilu (citer sembilu hangat taim tuh kies ) =p
#den lpas dpt result PMR...aku gan Fairus dpt masuk teknik...so kitorang terpisah la...den sme mcm dh xserapat dlu...nk jmpe pown ssh sgt sbb aku gan fairus stay asrama...skolah teknik gan skolah lama pown jaoh...so mmg ssh la nk jmpe...
#bende berlanjutan smpai la kitorang dpt result SPM...dier masih lagi dgn cita2 dier nak masuk AF...dan sme orang pown tawu bende tuh...niat dier terkantoi sket sbb terpakse g PLKN...dier dpt tawu kne g PLKN pown mse dier pegi ujibakat tuk "PANTENE" so mmg terbantut ah ...
#dier sambung stadi sampai la satuh hari tuh dier ada kol aku ckp nak jmpe...tp aku xleyh jmpe sbb aku pown tgh stadi luar dr Penang...dier nk sgt2 jmpe...dier ckp "MAYB PAS NIE SSH DH NK JMPE"...aku dh rse cm pelik jea..xkan dak nie dpt masuk AF kowt...
#Pas tuh kitorang xcntct dh smpai la aku tgk sendri kawan aku tuh dlm tv...so aku tawu la nape dier nak sgt2 jumpe ....=( even dier xckp dier dpt msuk AF...tp aku n kenkawan yg laen eppy tuk dier....
#Lepas dr tuh mmg kitorang tros lost cntct...aku juz mampu tgk dier kt tv...fb...twitter n instagram jela...juz add n follow...xtego...takot dier ckp xkenal...mlu ah kan...

AFTER 6 YEARS
--->incoming call..
>hellow
>hellow
>boleh ckp dgn lily
>sape neyh?
>nie no nur aqlily riana kan?
>eerrrrrrr....spe nie?
>weyh! aku nie!ika!sampai atie hg xcam suara ak!
>ikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!! (org keliling dh pandang atas bawah jea...lantak la kan...)
*cakap cakap n cakap lg...blablabla~

wut ever it is...dier still cm dlu...ika nabila abd rahim yg aku n kenkawan aku kenal 6 taon lepas...
thanks sbb still igt aku...even ko bkn ika yg dlu...(maksud ak...ko dh jd artis)
hope ko success dlm karier ko...
congrats !!
UR DREAMS COMES TRUE~ <3


Tiada ulasan:

Catat Ulasan