Sabtu, 22 Mei 2010

akademi fantasia...CONGRATS SHAHiR!

ahaaa...
aku baru jea lepas dari nengok final konsert AF..
mule2 rase cm xbesh...xde keinginan sgt la nak nengok..
kirenye klu xtgk pown xder hal la~
tp disebabkan ade sorang plajar favourite aku yg dh diserapkan masok
maka aku pown dengan semangatnye la tgk..
apa yg dapat aku lihat tuk konsert final kali neyh
ader perbezaan...berbeza sgt2
xtahu nape...sepanjang dr AF1 aku paling suker konsert yg ke8 neyh
aku xsempat nak rase borink pown!
so...taniah pada pihak pengurusan astro sbb bg kelainan tuk musim nie
dengan lagu2 baru yg mmg GEMPAK! tuk sumer finalist
music arrangement yg melatOp!
dengan adenye sket gimik~
gaya persembahan yg mmg mantap...
so xde la aku rasa sia2 sgt balik umah~alalalala...

pape pown taniah tuk sme kelima2 finalist sbb dh berjaye sampai final
yg dapat tempat ke4..ke5 tuh tapaya ler sedeyh sgt
at least korang dh sampai final
kepada DAUS yg dapat tempat ke3...hope dier leyh stay go on dengan cara n style dier ats pentas tuh...penOh energy tuh~
pada ADIRA selaku wakil tunggal bagi peserta wanita...timer kaseyh la sbb xmemalukan golongan2 wanita...vokal mmg pOwer abesh!..low profil..n yg penting xGEWDiKS!sedap ler mater memandang~
n lazly 4 da CHAMPiON...SHAHiR~...taniah sbb dapat AFmasuk..
taniah sbb xmenghampakan pengundi yg manyak abeshkan kedit diowang..
wpon aku selaku peminat dier...aku hanya mampu sokong dr blakang..
nak sokong dr segi AFundi..oPsS~!NOT ME!..:)
persembahan yg mmg berbeza yg teramat sgt kalau nak dibandingkan dgn konsert tirai dlu...mase nyanyikan lgu M.Nasir...
sape sangka...owg yg xmenyerlah mase permulaan...yg dh tersingkir still boleh diangkat menjadi JUARA!
so CONGRATS SHAHiR!...
GO GO SHAHiR GOOOooOo~!!...ahaks~

with lOVE...kyraDhearty...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan