Jumaat, 14 Mei 2010

KENAPE?...

ehemMm..
dah lame rasenyer xrase perasaan cm neyh..
lebeyh kurang 17 bulan yg lepas...
perasaan yg cm ne?..ermm aku yg tau...
TERKILANnye rase bile rase xdiperlukan...
rase cm dicampak jaOh dr kehidupan dier...
lepas ape yg jadi spanjang tempoh xsampai setaOn nie
mmg aku xleyh nak trime
dh namenye pown manusia...mudah wat janji
mudah bg harapan...mudah dtg..dan dgn mudah jugak pergi
kalau la kehidupan nie semudah tue...
tp at least..xkan xcube pikirkan balek
kenape wat keputusan hanya kerana dengan alasan..TERPAKSA...
MUDAHNYA~!
wat keputusan sbb xnak hampakan family...
sesape pown akan ckp..family tuh penting..xyah ckp pown, owg laen tau
juz atas dasar manusia same manusia
ader hati n perasaan
at least cube fikirkan sedikit hati dan perasaan org laen
mungkin aku yg xcukop matang nak trime sumer bende nie
tp at least aku dh cuba..dh wat ape yg termampu...cube ape yg terdaya
cuba tuk jadi yg terbaik..tp mgkin xcukop baek bg dier
dengan keadaan aku yg tersepit dengan situasi yg cm nie
aku harap aku still tros leyh hadapi kehidupan aku mcm biase
SUSAH!..tp aku kena hadapi jugak

kenape jd cm nie?
dier yg tau...mungkin dh takdir..
suka @ x...tetap kena redha
cuma untuk harungi hari-hari yg AMAT SUKAR bg aku
aku harap semuanya akan OK..

aku juz arap ape yg jadik nie akan bagi kebahagiaan pada dia
dan juga pada family dia
mgkin ada hikmah disebalik semua nie...hanya Allah yg tau
skunk dier dh xade...
yg ada hanya KENANGAN..
aku akan simpan semuanya slagi boleh...slagi termampu

with LOVE...kyraDhearty...:)
kadang2 kiter kene lepaskan something yg kiter sayunk
aku lepaskan dier utk kebahagiaan dier dan kemahuan dier
mgkin nie jea pengorbanan aku......
untuk org yg aku percaya...
yang aku syg...
yang aku harapkan...
yang bahagiakan aku...
yang banyak temani aku dalam waktu terdekat nie...
ini jea yg aku mampu buat tuk dia untuk kali TERAKHIR..
loveU

4 ulasan:

  1. tanpa mengharapkan apa2..kita cuba berikan yang terbaik untuk dia..biar apa orang fikir..biar apa orang teka..dan biar apa orang kata..sebab mungkin hanya kita yang tahu apa yang kita rasa..dan kita tahu kita dah cuba berikan yang terbaik untuk dia dengan segala yang kita ada..

    -G-

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama @ -G-?...SiAPAKAH?...by the way thanks 4 the kOmen....:)

    BalasPadam
  3. sebenarnya cinta yang kita sentiasa kejar akan sentiasa lari antara laju atau perlahan,
    jadi jangan lah terlalu mengejar kerna ia tetap akan lari dalam rela atau pun paksa ....
    at least kamu tidak merasa kehilangan yg teramat,
    Takdir adalah takdir , tapi takdir tersurat dan tersirat hanya kerana DIA dan kita disini ..
    wake up girl :)
    Be Strong, I noe u Strong Than me ... Wif Luv ^_^

    -MiaSara-

    BalasPadam
  4. MiaSara?
    thanks 4 da words....im MORE BETTER NOW...
    ALHAMDULILLAH...

    kyraDhearty

    BalasPadam