Khamis, 20 Mei 2010

EXAM vs MERDEKA~!

salam2...
ehem...arie nie dah selesai 3 final paper...tinggal 1 jea paper tuk arie selasa kang...
so...kiter enjOy dulu....!ahaksS~
arie nie aku dah memulakan misi aku tuk packing segala benda yg ada lam bilik neyh..
malas tp kene wat jugak..hOH~
cam xcayer...dh genap 3 taOn aku stadi kat cnie..
banyak kenangan...pahit~manis~kelat~masin~tawar~
tp semua tuh tetap akan teros jadi kenangan...
tersemat lam atie dan juga pikiran nie ha~..( cam skema bewak laks ayat ...wew~ )
terasa kejap jek mase berlalu...
tiba2 semua dh nak berpisah...buat hal masing2...
tp tue lah hakikat kehidupan manusia...
setiap yg bertemu sure akan berpisah jugak...
samada dlm keadaan rela atau terpaksa~..:)

so lepas exam akan bermula la ekspedisi aku melangkah ke alam perkerjaan..
malas dh nak ngadap buku...dr tecik pai besO..leteyh OuhH~ =_=
aku harap aku akn dapat keje yg sesuai gan aku...kirenye OKOK la~
lepas duet makan...shOpping..alalalala~
dh mule mendapatkan bantuan dari sumber2 tertentu sbb aku nak terOs jek kije..
cuber memBiZikan diri seBiZi yg bOleyh...
cara nie jea yg mampu aku pikir tuk lupekan kejap sumer masalah yg aku terpakse hadapi dalam masa terdekat nie...
bukan cuber tuk lari dr masalah...juz nak luperkan ape yg dh berlaku..
wpun xsepenuhnya..tp at least aku cuba...
aku akan teros cuba..cuba dan cuba sampai aku leyh lupekan!
itu jea yg aku inginkan wat mase nie...

walau ape pown...kene trOs pokes tuk 1 g paper!
hope sumernye akan OK...
dapat pointer yg aku target~
xde subject yg kantOi~
dan untuk saat2 terakhir aku kat cnie...
aku nak habiskan masa dengan member2 aku...
member susah..senang...
then...aku MERDEKA!...
MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!...(emOsi jek!..hahahhaa~)

LebiU aLLzZ~
WITH LOVE...kyraDhearty...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan