Khamis, 28 Mei 2009

DESIGN..EDIT..EDIT DAN EDIT LG..

ahaaa...hyep!
SALAM JUMAAT~

entry aku tuk kali nie adalah tuk menyatakan betapa tensyen dan tertekannyer aku nak mengedit page aku neyh...fuhhh...pade mereka yang dah expert..mende2 nie xjadi hal..cam kacang!...tp pada aku yang bru nak berjinak2 gan dunia blog neyh...berpeloh gak la...hohO~

satu persatu aku explore..bace..bace..dan bace..cube pahamkan..sampai naek julen mater weyhh..perghh~ tp at last ok la..aku agak paham...utk paham secara keseluruhannyer belOm g..so di atas penat lelah mater aku membelek bende nie..maka terhasil la ladybird terbang2 kat page aku...rerame yg keras membatu...jari yang menunjukkan "PEACE" utk aku tenangkan diri yang tengah tensen pada saat dan ketika tuh..dan sedikit kate2 yang menunjukkan ttg diri aku..pemikiran aku..ape yg aku suke..ape yang aku rase..dan blablabla~

PUAS HATI..?
klu tanye aku..puas hati ke x gan page aku...jawapannye TIDAK..kenape tidak..? :

  • aku agak ssh nak berpuas hati mengenai ape jea bende yang aku buat...kenape..?sbbnye mudah...klu aku asyik berpuas hati jew dengan ape yang ade...aku xkan berusaha nak buat sOmething yang lebeyh BETTER utk blOg neyh..utk life aku...dan jugak kehidupan aku..samada tuk short term ataupun long term nanti...itulah aku dan cara pemikiran aku..so klu ade yang xsetuju...terpulang...anda adalah anda...dan aku adalah aku...dan aku terus akan menjadi dr aku...XDER PAKSAAN DALAM KEHIDUPAN...so..juz jd dri anda sebagaimana yg anda mahukan..

okayh...2 jer coretan aku tuk entry neyh...c ya!dadada~~

lOVE kyra...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan