Rabu, 27 Mei 2009

My 1st Entry....

assalammualaikum...
nie 1st entry aku dalam dunia blOg...so..seblOm pape...meyhh la aku kenalkan dri aku dulu...kepada anda yg rase xnak kenal...rajin2 kan lah jugak diri anda tuk mengenali sayer yerr~~hahaha...pakse rela tuh..dats it~..

AKU..
Siapa aku?...kat cnie aku kenalkan dri aku sebagai 'KYRA' korang pown 4 sure leyhh bace kat atas tuh kan...dah jelas tertulis.." KYRA D'hearty "so..cm ne aku leyhh tetiber ader blog neyh..???

ahaa~~...mungkin disebabkan faktor berikut :


  • tahap keboringan yang melanda...rase cm dah memuncak...xtahan u~
  • aku slalu gak bacer blog...so dah tibe masenyer kowt taim aku tuk menulis blog..wpun cm xde mende yang TERLALU menarik sangat tuk dikongsi...blasah jek..sbb aku juz akan buat ape aku rase nak buat..
  • xder tempat nak luahkan aper yg aku rase nak luahkan...ape yg aku simpan...ape yang aku pendam...ape yg aku pk...so..sini cam agak sesuai tuk aku...hoho..cm jewang la plak!
  • n yang laz skalik...sbb aku nak cube sOmething new...cube menaip..taip dan taip...selagi keyboard leyh ditekan..selagi laptop xkiok...aku akan trus berusaha menaip..caiyOk2!..alala~~
HALA TUJU
Hala tuju..??ermmm...rasenyer xde mende yang nak dihala n ditujukan...blog neyh juz sebagai persinggahan sebentar aku selaen menghabeskan mase d sever 'kawanchat', menDJ, tagged, myspace, fs, lamanku, n blablabla~~~ mcm yg aku ckp td..xde mende yang menarik sangat tuk dikongsi...so..aku juz akan menaip ape yang aku rase nak taip..ikot mase..keadaan..situasi..moOd..

PESANAN:
kepada mereka yg nak membace : siler2 la...
kepada mereka yg xnak membace :xyah la bacer...XDER PAKSAAN DALAM KEHIDUPAN sbb hanya anda yang boleyh paksa diri anda...not other people keyhh~...

aper yang penting...juz do what u want 2 do!lets enjoyyy!!!yeehhaAaaAA~~~

lOVE kyra..:)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan