Khamis, 28 Mei 2009

DIA

DIA...siapa dia..??dia adalah dia...seseorang yang agak rapat gan aku dlu..yang menceriakan Life aku...yang slalu mengusik aku..yang slalu gayut gan aku sampai berjam-jam di YM..ckp..merapu..gelak..kongsi citer..gusip..sampai mulot dah lenguh...utak dah kering idea...mater dah ngantok...bru say rOjer...

DIA..yang slalu gado2 manje gan aku...yang slalu ader taim aku ader masalah..slalu wat aku senyOm taim aku sedeyh..frust..aku dan DIA..leyh kongsi apa jea cerita..ttg family DIA..kehidupan DIA..cam 2 gak gan aku...tapi..tuh sumer dulu...kenape dulu..???skunk xrapat dah ke..???jawapannye.."YUPZ"..

KENAPA..?
aku xade jawapan untuk persoalan ini...so..kepada DIA..jangan tanya kenapa dan mengapa aku menjauhkan diri dari DIA...jangan tanye kenapa aku xreply meses...jangan tanye kenapa aku x pick up phone...jangan tanye ape salah DIA sampai aku wat cam tuh..sbbnye..jawapan kepada persoalan anda xakan di jawap...so..lebeyh baek jgn tanyer..

xsemua orang boleyh luahkan ape yang diowang rase..cam tuh jugak dengan aku...kalau aku cakap aku xleyh nak nyatakan ape sebabnye..so pewLish..dun FORCE me...dan alhamdulillah..skunk neyh...buat mase neyh, DIA dah xbertanye soklan2 yang xkan terjawap tuh...

KENAPA..?
kenapa aku buat DIA cm tuh..??kenapa aku ignOre DIA dalam diri dan kehidupan aku..?jawapan 2..ader pada DIA..DIA dh besar dan mempunyai akal yang cukop untuk berfikir..kalau DIA xde jawapan yang DIA nakkan..itu bukan masalah aku...prinsip dalam Life aku neyh senang jew..DUN DO THE SAME MISTAKE TWICE...n DUN HURT ME IF U DUN WANNA ME 2 HURT U...once aku rase aku xdiperlukan..aku akan pergi..

MAAFKAN..?
rasenye xder aper yang aku perlu mintak maaf dari DIA...begitu jugak dengan DIA...kalau ada salah pown..anggap aku dah maafkan..kalau DIA rasa aku ada wat salah..aku mintak maaf..aku xsuka orang yang suka buat salah...mintak maaf...buat salah lagi...mintak maaf lagi..owhh..pewLish~~..i hate it!

DIA... bebas nak ckp ape yang DIA nak tentang aku...nak mengadu pada orang2 yang mungkin rapat dengan DIA wat masa skunk...mungkin 2 salah satu cara DIA nak lepaskan geram, marah n blablabla~ untuk aku..aku lepaskan apa yang aku rasa kat blOg aku..sO simple~..

MASA AKAN DATANG..?
ntah la..aku xdapat nak pk untuk masa akan datang..adakah aku akan berbaek semula dengan DIA atau x..hanya Allah yang maha mengetahui..aku hanya bOleyh menunggu apa yang akan berlaku seterusnya dalam kehidupan aku..buat mase skunk..i juz let it be..mungkin blOm tiba masenye moOd aku menjadi ok dengan DIA...mungkin aku perLukan sedikit atau lebeyh banyak masa untuk diri aku sendiri..

akhir kata...satu jer permintaan aku :
PLEASE DUN FORCE ME...
lOVE kyra...:)

2 ulasan:

  1. bukan semua org bleh nampak kesalahan sendiri..camtu jugak kot dgn DIA..rasanya sampai skg pun DIA still xtau apa salah DIA..DIA jenis yang sentiasa perlukan sesuatu yg jelas dan nyata..sebab DIA xnak nanti sampai ke akhir hayat sentiasa tertanya2..sebab tu DIA nak sangat tau apa sebenarnya yang berlaku..

    BalasPadam
  2. ntah la...
    rasenyer..biar bende 2 juz jadi sejarah~
    say ciSSsS...:)

    BalasPadam