Ahad, 31 Mei 2009

JUM TENGOK BOLA..~~

Selame neyh aku pelik n tertanye2 nape owg suke tgk bOla..tendang...tendang...tendang dan tendang lg...bOla tuh pOwn...golek sana...golek cnie...x gol pown...cm bOwink...
ahaaaa....so aku nak try la merase cm ne besh n xbeshnye tgk bola neyh...kebetuLan ari sabtu rituh ntah nape tetiber aku leyh sampai seru tuk tgk bola...
sO..aku pOwn lepak2 r gan ayah...abang n abang ipar aku kat depan tv tuh...

game rineyh chealsea vs aper ntah..Luper dah aihhh~~
lam kul 10.00 game start...aku pown pokes la kat screen tv tuh...ayah n abg ipar aku yg kepelikan mule tanye...nape tetibe tgk bOla rineyh..?tp disebabkan aku yg kekonon pokes jek kat screen tv tuh...aku ignOre jek sOklan ayah aku tuh...

lepas jek pengadil baling2 siling...aku lebeyh menjadi pelakon terhandal wat2 pokes..pokes n pokes...than...wisel munyik...game pown start...tendangan pertama...kedua...tendang..tendang..sepak...sepak...golek sane...golek sinun...tetiber...aku tergamam...binggung..pelik..heran...btOl ke neyh..???
GOALLLLLLLLLLLL...!!! upenye..mmg btol...mater aku xsilap...mmg dah GOALLLL! riuh la umah aku tuh...wpun yg tgh tgk taim tuh hanya 4 orang...aku..ayah..abg..n abg ipar...
aku secara spontan yg xtaw pape pown pasal bOla neyh...saper pemain tuk pasukan tuh...saper kapten dier...jurulatih dier...juz gelak..gelak...n gelak lg...n same2 jewit2 pas sumer btol2 sure yang pasukan tuh dah gOal...sbb ayah n abg ipar aku pown tergamam gak...sbb game tuh baru dalam minit yang pertama...dalam perkiraan aku...gol 2 dijaringkan ader la dlm 27 saat selepas wisel dibunyikan...alala~

KESIMPULAN :
aku yang xtaw pape pasal bOla pown leyh begitu suke bile sesebuah pasukan tuh jaringkan gol...apetah lg kepada penyokong2...peminat2 yang betol2 GiLa bOLA...yang ader pasukan favourite diowang sendiri...
sO...skunk nie aku xnafikan...yang tgk bola pOwn xder la sebOwink yang aku sangkakan selama nie....
kepuasan akan terase bila pasukan dapat jaringkan goL...sO lepas neyh aku xheran la nape diOwang akan jewit2 bile GOALLLLLL! sbb aku dh rase...dan aku pown buat bende yang same...

Dan aku xder la akan jadi someOne yang giLakan bOla..sbb tuh juz sebagai eksperimen aku terhadap "BOLA SEPAK" 2jea...aku lebeyh selesa menjadi peneman kepada sOmeOne yang GILA BOLA..juz temankan dier sampai game start...than..aku akan terus BUMBUM..dan dier akan teruskan menonton..dier dgn care dier..n aku dengan cara aku...alala~~

satu lagi...at last aku xtaw pown sape yang menang...aku pown lupe nak tanye ayah aku...so..pade yang menang tuh..tahniah jew la...teruskan usaha anda tuk menandang bOla...n pada yang kalah..bukan rezeki anda..cuba la lagi pada masa akan datang..yeHaAaa~~ok..dadadada~~c ya!!

lOVEkyra...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan